Bulls erbjuder flera produkter som passar perfekt till gamification. Vi hjälper er att hitta rätt produkt, samt anpassar spelet till ert upplägg och er grafiska profil. Gamification är ett bra sätt att nå ut med erbjudanden till kunder, arrangera tävlingar och är dessutom ett bra komplement till marknadsföringskampanjer.
Gamification, eller spelifiering, är användandet av spelelement inom verksamheter som traditionellt sätt inte jobbar med spel. Företag väljer att plocka in ett spelmoment för att motivera deras kunder att bli mer delaktiga, engagerade och lojala. Gamification kan användas inom försäljning, rekrytering och marknadsföring, och kan användas på din webbplats, sociala medier eller på andra digitala plattformar.
Det finns flera anledningar till att ert företag ska använda gamification. Det hjälper till att driva trafik och öka engagemanget. Det är också ett effektivt sätt att samla in värdefull data om kunderna.
Spel och tävlingar är även ett bra sätt att få ut information om ert företag till potentiella och redan existerande kunder. På så sätt skapar ni en bättre relation till kunderna, vilket leder till bättre affärer.
Kontakt
Jag hittar den perfekta lösningen just för dig!