Bulls digitala spelerbjudande driver både trafik och engagemang. Otroliga besökstider ger lång exponering för annonser. Med en portal får du allt samlat på ett snyggt och användarvänligt sätt.
Det är viktigt, och blir allt viktigare, att ha ett starkt digitalt spelerbjudande för tidningar och magasin. Det är även ett utmärkt sätt att få dina kunder att spendera tid med ditt varumärke. Ett tydligt exempel är The New York Times korsordsapp, som idag har mer än en halv miljon betalande prenumeranter, enligt Twipe Digital Publishing. Mer än hälften av prenumeranterna är bara intresserade av spelen och korsorden. De prenumererar alltså varken på papperstidningen eller den digitala motsvarigheten.
Bulls har ett engagerande utbud av spel, korsord och tankenötter
Hos Bulls hittar du ett brett utbud av engagerande spel, korsord och pyssel. Snittiden för ett besök på våra spel och korsord är 13 minuter. Högst snittid av alla våra spel har krypto med den otroliga tiden 23 minuter, följt av sudoku som har ett snitt på 22 minuter.

Vi levererar färdiga portaler med flera inslag men också enstaka spel och korsord. Allt går att skräddarsy efter dina önskemål och färger. Spelarna har möjlighet att skriva upp sig på en highscorelista vid avslutat spel vilket du kan använda för att anordna tävlingar som lockar till mer engagemang.
Kontakta oss så hjälper vi dig att skapa engagemang hos dina läsare med ett starkt spelerbjudande.
Här kan du testa våra spel i vår demoportal.
Kontakt
Jag hittar den perfekta lösningen just för dig!